Osim ovog treba organizovati da u svakoj opštini komunalna preduzeća, od mehaničara iz njihovih registrovanih radnji, preuzimaju suvu garež koju vade iz izduvnih sistema, upotrebljene hemikalije za nagrizanje gareži na nedostupnim mestima kao i vodu koja se na kraju čišćenja izduvnog sistema upotrebljava za ispiranje. Dakle uslugu čišćenja elemenata izduvnog sistema može pružiti samo onaj mehaničar koji ima definisan proces od kupovine hemikalija, naplaćene usluge i komunalnoj firmi isporuči otrove. Komunalna firma mora imati postrojenje u kojem će se sve otorvne materije reciklirati, potpuno neutralisati ili uništiti. Samo se na ovaj način može štititi okolina od autogasova. Ako ovog nema, sistemi zaštite euro3,4,5,6 su bezveze jer krug zaštite nije zatvoren. Zbog toga što je ova evro zaštita nepotpuna naplata taksi po osnovu zaštite od zagađivanja je samo, u ovom trenutku pljačkanje novca od vozača a ne zaštita...
Preporuke:
3
0
4
utorak, 08 oktobar 2019 21:17
itd ili ...
Svega 10% površine je zaštićeno, dakle na90% su dozvoljene, dakle 90% će biti devastirano po ovom rešenju, nije dobro!